Komu zlecić kampanię eRzecznika?

Kampania eRzecznika, jest wykonywana w sposób jawny. Idą za tym powody, dla których jej prowadzenie należy oddać wyłącznie osobie o nieposzlakowanym wizerunku. Warto pamiętać, że od czasu rozpoczęcia takiej kampanii, aż do czasu jej zakończenia, wizerunek prowadzącej ją osoby, będzie twarzą Twojej Więcej…

Zwierzęta w reklamach

Nie zawsze człowiek jest w stanie przekonać potencjalnego odbiorcę do zakupu danego produktu. Niezależnie od tego, czy zatrudnimy statystę, czy znanego aktora/aktorkę – nic nie zdziałamy, jeżeli nie “zatrudnimy” do grania w reklamie odpowiedniego zwierzaka. Taka forma reklamy jest coraz Więcej…

Dlaczego szeptanka nie jest spamem?

Prowadząc działania marketingowe w Internecie i czytając branżowe strony internetowe, czasami można natknąć się na opinię, że marketing szeptany jest spamem. Nie jest to oczywiście prawdą, ponieważ marketing szeptany to bardzo etyczne narzędzie. W żaden sposób nie przypomina nachalnego wrzucania Więcej…