Agencja Reklamowa, Studio Graficzne, Warszawa,

Komunikacja z klientem – Kampania sprzedażowa

Kampania reklamowa Nicecity

Kampania reklamowa

Dlaczego marketing jest taki ważny?

Trudno sobie wyobrazić świat bez reklamy. Jak sprawić aby zostać zauważonym przez klienta w śród narastającej konkurencji? Jak wypromować produkt aby był rozpoznawalny? Co sprawia , że konsument jest zainteresowany jednym produktem , a na drugi produkt nie zwróci uwagi? W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć na te pytania oraz doradzimy jak poprowadzić działania aby odnieść sukces.

Komunikacja z  klientem.

Co chcesz powiedzieć?

Warto się zastanowić nad komunikacją z klientem. To jakich kolorów używasz, czcionek oraz haseł identyfikuje twoją markę. Zadbaj o spójność komunikacji tak aby wyrobić sobie reputacje kojarzoną tylko z twoją firmą. Konsekwentnie dbaj o jakość komunikacji. Każdy slogan powinien być przemyślany pod kątem charakteru sprzedawanego produktu. Jeżeli slogany , kolory oraz cały wizerunek nie będzie pasował do twojego produktu to będzie bardzo trudno odnieść sukces sprzedażowy.

Internet and customer.

Zawsze bądź ONLINE

Od kiedy internet stał się ogólnodostępny wojna  marketingowa przeszła kolosalną transformację. Technologia sprawiła, że w kilka sekund klient może sprawdzić nasze produkty oraz zweryfikować jakość. Opinia jest głównym czynnikiem który sprawia czy klient sięgnie po nasz produkt czy pójdzie do naszej  konkurencji. Oczywiście cena również ma znaczenie jednak wszystko zależy do jakiej grupy społecznej chcemy trafić. Nawet jeżeli posiadamy sklep stacjonarny warto zaistnieć w internecie promując swoją firmę , usługi jak i produkty. Media społecznościowe , strona firmowa sprawiają ,że w dzisiejszym świecie bez tych narzędzi trudno jest zbudować zaufanie pomiędzy sprzedawcą a klientem.

Everyone loves Surprise!

Zaskakuj swoimi pomysłami

Konsekwencja w budowaniu silnej marki to dobry sposób na poszerzenie grona klientów. Warto jednak czasem wprowadzić nie wielkie zmiany w kreacji jak i w sprzedaży. Każdy z nas wie jak reagujemy na wyprzedaże oraz reklamy komunikujące promocje. Podkreślenie naszej sprzedaży poprzez takie zabiegi ułatwia poznanie naszego potencjalnego klienta. Obserwacja jest jednym z elementów budowania relacji pomiędzy firmą i kupującym. Pamiętać należy jednak ,że każda zmiana która nie spodoba się klientowi w naszej jakości, wizerunku będzie skutkowała długotrwałą odbudową naszej straconej reputacji. Dlatego nowościom mówimy tak ale każdy krok rozwoju musi być odpowiednio przygotowany i przemyślany tak aby to klient był zaskoczony pozytywnie naszym nowym pomysłem a nie sprzedający pogarszającymi się wynikami sprzedaży.
2017-10-20T11:34:51+00:00

Leave A Comment