Marketing sensoryczny w piekarni

W dzisiejszym świecie konkurencji i coraz większej liczbie opcji zakupowych, piekarnie szukają innowacyjnych sposobów, aby przyciągnąć uwagę klientów i zbudować lojalność wobec swojej marki. Jedną z takich strategii, która odgrywa coraz większą rolę w branży spożywczej, jest marketing sensoryczny. Marketing Więcej…

Komu zlecić pozycjonowanie strony

Komu zlecić pozycjonowanie strony?

Komu zlecić pozycjonowanie strony i na czym skupić się w trakcie wykonywania tego działania? Posiadanie strony internetowej to w dzisiejszych czasach prawdziwy must have, dla osób, które postanawiają prowadzić swoje działania w świecie online. Witryna danego biznesu powinna być jednocześnie Więcej…

Korzyści z content marketingu

Korzyści z content marketingu

Prowadzenie działań związanych z content marketingiem jest obecnie bardzo popularnym sposobem na promocję. Wartościowe treści są przez wiele osób uważane, za klucz do sukcesu w sieci. Dzięki nim można budować relacje z klientem, pozyskiwać jego zaufanie, zwiększać swoją widoczność w Więcej…