Agencja Reklamowa, Studio Graficzne, Warszawa,

Jak zostać Grafikiem / Designerem

Poradnik jak zostać grafikiem

Praca w Agencji Reklamowej

Wielu młodych ludzi marzy o tym aby pracować w Agencji reklamowej, rozwijać skrzydła przy specjalistach w swojej dziedzinie , a przy tym zarabiać godne pieniądze. Jeżeli nie wiesz jak zostać Grafikiem na etacie Studia graficznego to zapraszamy do naszego krótkiego poradnika.

Jak zdobyć pracę w  Agencji reklamowej.

Doświadczenie + Portfolio= Sukces

Szybki rozwój technologiczny sprzyja innowacyjnym pomysłom na biznes. Młodzi przedsiębiorczy i kreatywni ludzie mają w związku z tym szereg możliwości ukierunkowania swojej kariery. Mogą założyć własną działalność gospodarczą lub swą pomysłowością wspierać inne firmy. W dobie tak szybkiego rozwoju gospodarczego i w zasadzie nieograniczonych możliwości zawodowych , wzrosło zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie reklamy. Każda z firm, niezależnie od tego czy ma w ofercie produkty czy usługi, musi docierać do swoich klientów poprzez skuteczny marketing. Wybór pracy powiązanej z promocją działalności innych przedsiębiorców wydaje się więc uzasadniony. Na początku niezbędne jest zdobycie doświadczenia; jeśli chcemy być odbierani jako profesjonaliści, powinniśmy również zadbać o odpowiednie wykształcenie. Te dwa elementy pozwolą nam pozyskiwać zlecenia i rozwijać się w branży reklamowej. W artykule tym postaramy się krótko i konkretnie odpowiedzieć na pytanie, jak powinna pokierować swoją edukacją i życiem zawodowym osoba planująca pracę w agencji reklamowej lub chcąca otworzyć własną działalność marketingową.

Największe szanse na odniesienie sukcesu w zakresie prowadzenia własnej firmy mają ci, którzy wcześniej poznali dogłębnie branżę stanowiącą obszar ich zainteresowania. Podjęcie pracy w agencji reklamowej, jako etap poprzedzający założenie własnej firmy, wydaje się więc wskazane. Konkurencja na rynku pracy jest niezmienna i największe szanse na otrzymanie upragnionego zatrudnienia mają absolwenci kierunków artystycznych i informatycznych. Oni bowiem doskonale wspomogą pracę studia graficznego, przygotują foldery, ulotki, plakaty, atrakcyjne strony internetowe, wizualizacje 3D oraz będą otwarci na nowinki technologiczne mogące wyróżnić w tłumie ich klientów. Należy bowiem mieć na uwadze, iż praca w agencji reklamowej musi wiązać się z umiejętnością świadczenia szeregu usług. Oprócz tych już wymienionych, wskazać należy na: przygotowanie filmów reklamowych, animacji trójwymiarowych, prezentacji 3D, kampanii reklamowych prowadzonych w mediach społecznościowych i nie tylko. Musimy posiadać w tym zakresie choćby podstawową wiedzę po to, by na jej podstawie zdobywać nowe umiejętności i z czasem rozwinąć atrakcyjne portfolio. Możliwość wskazania na własne realizacje sprawi, iż przyszli pracodawcy lub klienci obdarzą nas większym zaufaniem i będą gotowi zainwestować w nas swój czas i pieniądze. Kompetencje i predyspozycje muszą być w jakiś sposób udokumentowane.

Praca w branży reklamowej jest bardzo atrakcyjna, gdyż nie nuży, daje możliwość wykorzystania zarówno umiejętności technicznych, jak też wyobraźni i jest na nią popyt. Chcąc wyrobić sobie dobrą markę musimy jednak, jak w każdej innej branży, dążyć do osiągnięcia poziomu mistrzowskiego. Dążenie takie oznacza stałe inwestowanie we własne kompetencje i poświęcanie dodatkowego czasu i być może funduszy na swój rozwój. Warto jednak wykazywać taką aktywność po to, by cały czas być atrakcyjnym kandydatem dla potencjalnego pracodawcy.

2018-05-21T10:39:57+00:00

Leave A Comment