[Głosów:0    Średnia:0/5]

Statystyki nie kłamią, Facebook bez wątpienia jest najpotężniejszym medium marketingowym. Reklama firmy na facebooku to dla wielu przedsiębiorców przewodni (albo jedyny!) sposób na promocję marki w sieci. Samo założenie swojej firmie profilu i regularne publikowanie treści oraz aktywność w komentarzach jest pewnego rodzaju promocją. Jednak reklama firmy na facebooku może być znacznie szersza i obejmować także płatne kampanie, których nie trzeba się bać – odpowiednio zaplanowane i przeprowadzone przynoszą wiele pozytywnych efektów.

Darmowa reklama firmy na facebooku

Jak wygląda reklama firmy na facebooku

Dla początkujących zbawienny może być darmowy sposób na promocję, czyli sama obecność w mediach społecznościowych. Reklama firmy na fb w końcu nie musi zawsze wiązać się z nakładami finansowymi. Warto dać się poznać odbiorcom, udostępniać angażujący content, wchodzić w interakcje. Osoby, które podadzą dalej post poprzez udostępnienie samoistnie działają jak reklama firmy na facebooku. Nie należy jednak zapominać, że Facebook to potężne narzędzie, które pozwala na przeprowadzanie profesjonalnych kampanii.

Jeśli chcemy spróbować swoich sił w płatnych reklamach, warto skorzystać z pomocy agencji marketingowej. Wielu poleca tak zwaną agencję 360. Dlaczego warto wybrać agencję reklamową 360? Bo oferuje znacznie więcej, niż możemy się spodziewać. Reklama firmy na facebooku to dla agencji jeden z punktów na mapie do wyznaczonych celów marketingowych. Doświadczeni specjaliści zajmą się nie tylko samym przygotowaniem strategii, ale zapewnią także content, zajmą się dystrybucją i innymi aspektami niezbędnymi podczas prowadzenia kampanii.

Reklama firmy na facebooku – jak to wygląda?

Reklama firmy nakierowana jest na bardzo konkretne cele. To od nas zależy, które okażą się najważniejsze. Pod uwagę może być brana rozpoznawalność marki i jej zasięg.

Ponadto reklama firmy na facebooku może mieć na celowniku tylko wyświetlenia filmu, instalacje naszej aplikacji lub pozyskanie kontaktów. Może prowadzić do sprzedaży albo wyłącznie wizyty na naszej witrynie. To już od nas zależy, jak wykorzystamy potencjał facebookowych narzędzi do tworzenia reklam.

Wiemy, za co płacimy

Czy warto reklamować się na facebooku

Nieocenioną zaletą, jaką ma reklama firmy na facebooku jest to, że wiemy, ile i za co płacimy. Narzędzie określa, jaka jest stawka za 1000 wyświetleń reklamy lub poszczególne czynności wykonane przez odbiorcę. Jeżeli zauważymy, że któreś z ustawień się nie sprawdza, nie przynosi założonych efektów – z łatwością możemy je skonfigurować tak, aby reklama była jak najkorzystniejsza.

Reklama firmy na facebooku ma wiele dobrych stron, ale zawsze ktoś powinien czuwać nad jej przebiegiem. Dlatego zleca się tworzenie i przeprowadzanie kampanii agencjom marketingowym, w tym agencjom reklamowym 360. Specjaliści najlepiej zoptymalizują reklamy, ustalą grupę docelową, czas trwania kampanii i wybiorą odpowiednią kreację.


0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *